Mateja Petkovic's Digital Paintings
Mateja Petkovic Is A Contemporary Digital Serbian Artist, He was born in Belgrade in 1973,
graduated from the Academy of Arts' Faculty of Painting following his
completion of a high school specializing in graphic design. Establishing an
atelier, he ventured into selling oil paintings after acquiring a strong
artistic education. Despite his ambition, Petkovic, at a young age, found
himself in the early stages of his professional artistic journey.
A turning point occurred when a German gaming firm took notice of Mateja Petkovic's talent and approached him to create artwork for role-playing games. Conducting business with a Berlin-based client, Petkovic, unfamiliar with internet commerce, resorted to capturing screen images to showcase his Photoshop concepts. The Germans were intrigued by his work, though the Universal Post Union (UPU) remained perplexed about the specific appeal.
Engaging in gaming commissions for six years, Mateja Petkovic's workspace resembled chaos. During this period, he observed the growing appreciation for a considerate approach to creativity and visual elements. Simultaneously, Petkovic delved into digital art during his leisure, finding inspiration in the works of Freud, Velazquez, Monet, Sorolla, and Van Gogh. Reading treatises on the philosophy of art heightened his self-awareness regarding his artistic style.
In his pursuit of artistic growth, Mateja Petkovic decided to relocate to Munich in 2012, abandoning his blogs and online accounts. This marked a significant turning point in his career, rapidly elevating his reputation. Today, he is recognized as a cult artist by some and a prominent figure in European art circles. His acrylic paintings are showcased in Munich.
Mateja Petkovic stands out as a unique artist proficient in both traditional and digital painting techniques. His mastery of Photoshop has elevated digital painting to the same level as traditional methods. Despite his artistic achievements, Mateja Petkovic faced challenges in the digital realm. With 40,000 Instagram followers, his account was unexpectedly canceled, and attempts to create a new one were prohibited. Additionally, his activities on Facebook were restricted. These experiences highlight the ever-present threat of censorship in the art world.
Матеја Петковић, рођен у Београду 1973. године, дипломирао је на сликарском факултету Академије уметности по завршетку средње школе за графички дизајн. Основавши атеље, упустио се у продају уљаних слика након што је стекао снажно уметничко образовање. Упркос својој амбицији, Петковић се, као млад, нашао у раној фази свог професионалног уметничког пута.
Прекретница се догодила када је немачка компанија за игре на срећу приметила Петковићев таленат и обратила му се да креира уметничка дела за игре улога. Послујући са клијентом из Берлина, Петковић, који није упознат са интернет трговином, прибегао је снимању слика на екрану како би представио своје концепте Пхотосхопа. Немци су били заинтригирани његовим радом, иако је Универзална поштанска унија (УПУ) остала збуњена због специфичног позива.
Петковићев радни простор је личио на хаос, јер се шест година бавио комисијским пословима. Током овог периода, приметио је све веће поштовање за пажљив приступ креативности и визуелним елементима. Истовремено, Петковић се у слободно време бавио дигиталном уметношћу, проналазећи инспирацију у делима Фројда, Веласкеза, Монеа, Сороле и Ван Гога. Читање расправа о филозофији уметности подигло је његову самосвест о свом уметничком стилу.
У потрази за уметничким растом, Петковић је одлучио да се пресели у Минхен 2012. године, напуштајући своје блогове и онлајн налоге. Ово је означило значајну прекретницу у његовој каријери, брзо уздижући његову репутацију. Данас га неки препознају као култног уметника и истакнуту личност у европским уметничким круговима. Његове акрилне слике су изложене у Минхену.
Матеја Петковић се истиче као јединствени уметник који се бави традиционалним и дигиталним сликарским техникама. Његово мајсторство у Пхотосхопу подигло је дигитално сликарство на исти ниво као и традиционалне методе.
Упркос својим уметничким достигнућима, Петковић се суочио са изазовима у дигиталном домену. Са 40.000 пратилаца на Инстаграму, његов налог је неочекивано укинут, а покушаји да се направи нови су забрањени. Поред тога, његове активности на Фејсбуку су биле ограничене. Ова искуства наглашавају свеприсутну претњу цензуре у свету уметности.
No comments:
Post a Comment